torsdag 11 mars 2010

John Blund...

kommer om en stund, hoppas jag. Det är omöjligt för mig att somna före klockan 24... Förr i tiden satt jag och gäspa vid 21 och låg i sängen vid 22, stängde ögonen och somnade på två röda...

Vågar man tro att våren är här nu? Jag hoppas verkligen det! Det har varit + grader i flera dagar nu och snön töar bort för fullt! I morse skickade jag barnen till dagmamman iklädda overaller.. inte så smart. Hem fick jag med mig två genom blöta ungar.. Galonisar fram NU!

Inte långt kvar nu tills det är dags för tömkörnings clinic i Delsbo med Anders Eriksson. Det ska bli intressant! Samma dag ska jag vara i Gävle för att testa nerverna.. Hoppas det går bra, och att det inte gör ont!!

Kan inte bestämma mig för om den här stöveln är snygg eller ful...eller ja, ful är den väl inte men tja... Hur som helst den är från danska Catago.

Dom här bootsen där emot var snygga!





Nu har jag stavat fel ett x antal gånger så jag antar att mina fingrar håller på att somna.. God natt och sov gott, hoppas morgondagen blir en fin dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar