torsdag 4 mars 2010

Menade du "rockiga badkläder"?

Frågar Google när jag söker efter rockiga RIDkläder.. Det finns tydligen inga coola kläder för ridfolk :( Jag passar ju inte ens i ridbyxor, smala ben och obefintlig rumpa, men strunt samma! Ingen som känner sig manad att starta en kollektion med snygga, praktiska, coola ridkläder? ;)

Jag hittade dock en lite frän ridsko som Mountain Horse tagit fram i sin limited edition "Wicked collektion", den finns i rosa också :)

 
En tygväska som också är lite rockig (som vi kallar det ;))


(Lånad bild från Hippson)

Jag är medveten om att ridstövlarna i mitt förra inlägg påminner om Tretorns stövlar, vilka är snyggast?



Nu ska jag ut i blåsvädret! Fy 17 det har blåst storm i 3-4 dagar nu, men solen skiner som bara den, så hade det varit vindstilla vore det kanon! Rullade ut en bal i hagen igår..hästarna tog några tuggor sen kom dom på att den var perfekt att klia sig på. Dom fäller ju för fullt så jag förstår att det kliar på dom.

Hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar