fredag 16 april 2010

FREDAG!!

Barnen har åkt iväg en sväng med farmor o farfar, gubben stack iväg för att byta däck på bilarna och jag har nyss tagit in pållarna. Ska strax ut och motionera dom. Igår tömkörde jag Leo på en väldigt mjuk bana..lera lera kladd kladd! Några ggr tog han vägen över nåt hinder och han såg ut som en flygande köttbulle ;) Han gick stundvis väldigt bra, fick igång bakkärran och upp med ryggen, precis som man vill ha det =) Tyckte jag skymtade något som påminde om magmuskler men det var kanske bara en synvilla..eller önsketänkande.

Jag skulle ju lägga ut veckans vikt, men det är ingen idé för det har hänt NADA med buken..*sucka*

Efter Leo svettats klart longerade jag Jitte en stund och tränade "lyfta hov" som så småningom ska utvecklas till spansk skritt...hade jag tänkt, sen om Jitte är med på det, tja det återstå att se.. Men hon är grymt lättlärd iaf =) Och söt!

Just nu skiner solen men det blåser starka vindar så det är lite trist... Har en förmåga att bli på dåligt humör när det blåser..grrrrrr!

Hittade en sak i dynghögen (förutom skit o spån) när jag mockade förut...som lite skumt ut.. Ska ta en bild och lägga in sen så får ni se ;)

Ha en härlig kväll så länge! Tataaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar