måndag 12 april 2010

Here it comes!

Ja, äntligen sover barnen.. Viggo bestämde sig för att inte gå o sova i normal tid, så han somnade för en stund sedan..klockan är nu 22..*gäspa* Jag själv har varit så trött idag och stubinen är tyvärr kort, och då är det ju alltid någon som ska sätta sig på tvären.

Helgen har iaf varit bra, kanonfint väder och 60 årsfest på lördagen. Det var svärmor som fyllde år och det var drag hela kvällen. En man (nämner inga namn) blev så dragen så han lyckades tippa ner gasolgrillen från altanen och sen ta sig in på toa där han drog ner hela duschdraperiet ;) Lite trött var man på söndagen så vi tillbringade dagen ute i solen, så härligt! Men jäklar vad den tar nu! Man behövde ju inte jobba för brännan direkt.

Jag har ju inte berättat hur det gick hos reumatologen.. Iaf så fick jag reda på att jag med all säkerhet har nån reumatisk sjukdom och läkaren trodde det är Psoreasisatrit.. Dock var det två prover som inte var klara och jag fick åter igen bli av med ytterligare blod för att kolla lite andra saker. Hon skulle också beställa en magnetröntgen av bäcken o höfter.. Det var ju såklart med blandade känslor jag åkte hem där ifrån, och just nu känns det som jag inte vet nånting.. Hur kommer det att bli i framtiden? Kommer jag kunna gå min utbildning? Tankar tankar..snurrar! Hämtade ut en medicin idag som jag ska prova. Ska ta den innan jag lägger mig för att förhoppningsvis inte vara så stel på morgonen.. Så vi får väl se hur det funkar..

Nu blir det en dusch och sen tv i sängen ;) Och ni smygisar, kommentera gärna! Jag ser ju att ni läser ;)

Natti natt!


Jitte o Leo en regnig trist dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar