tisdag 25 maj 2010

Fånga dagen!


Vårat hem ser ut som en enda röra...och det är mitt fel! Bara för jag inte kan hålla mig till ETT rum, ETT projekt.. Närå, jag flyger fram, fixar lite här, fixar lite där ;) Samtidigt som jag lyssnar på en video föreläsning om muskler och vävnader.

Ska strax gå ut och flytta hästarna till gräset. Gud va trötta dom blir när dom är ute på nätterna hahaha, gäspar ikapp och tidigt på morgonen ser man dom ofta ligga utslagna och snarka :) På lördag åker vi till...jo jag kan nog säga det.. svärmors 60 års present, och hon vet inte riktigt vart vi ska.. Men vi ska iaf åka till Dalarna och bo på SPA hotell, mysigt!! =) Så, om du läser detta..shyyyyy säg inget ;) I alla fall, så får hästarna komma ut på bete på "riktigt" då. Det är väl tur att vi inte har så kraftigt bete, när man har så lättfödda hästar ;)

Ha en härlig dag!


Ord i trä


Gamla glasflaskor


Foten på en ljuslykta =)




2 kommentarer:

  1. Jadu.. hon har inte direkt träffa en häst så. Bara på håll =) så ja vet inte hehe.. men dom är säkertligen intressant så de kanske vi skulle ta & göra någon dag :D


    Ha en bra du med!

    SvaraRadera
  2. Like dina detaljbilder!
    Ha så mysigt på spa! D är du värd!

    SvaraRadera