onsdag 12 maj 2010

Helt slut!

Är jag nu! Mycket på g idag, började redan efter lämning av barnen...ok jag chattade en stund med E på facebook men sen =) Bakade muffins, choklad och vanliga. Hittade så söta formar på Dollar, 60 st för 10 kr =)


Söta va?!


Pssst! Din plåt Elin ;)

Va ut med Leo och vi passade på att hälsa på Olles traktor, det var inga problem =) Efter turen och tvätt (svettig pålle) ledde jag ut han i solen och han fick beta lite gräs. Det var så gott så jag undrar om han överhuvudtaget tuggade gräset ;) Sen mockade jag lite i hagen, och hjälpsamma Leo tippade ut kärran för mig.. Vi ska köra in traktorn och köra ut vinterns skit, mycket lättare =) Sen var det dags att gå in och kolla videoföreläsning och fortsätta plugga anatomi.

Nu ikväll har vi varit med Elin och Sebastian =) Vi var iväg på lekplatsen "Inte nudda marken"..eller vad den nu heter ;) Jätte kul, synd bara att solen försvann..brrrr.


Våra barn är lite knasiga ;)


Kasta sten i bäcken är skitkul!


Att gunga på den här var lite knepigt


Vi fikade, och Sebbe bestämde sig för att sitta för sig själv en stund


Linbanan var BÄST!


Tilde skulle nog kunna åka en hel dag =)


Viggo med den torra munnen


Alla barnen åkte linbanan inkl jag själv ;) Jag har bilder på när Sebastian åker men då är ju Elin med i bilden också, och även om jag tycker hon är skitsnygg som vanligt, så lägger jag inte ut bild eftersom jag vet att hon inte skulle uppskatta det ;) När klockan började närma sig 20 och vi kände några droppar regn åkte vi hem. Barnen hjälpte mig vispa Marsansås och grädde till tårtan, men dom var ju lika slut som jag så på med pyamas, äta välling och sen somnade dom som två små grisar. Dom hade verkligen haft jätte kul! =)

Det regnar ute nu och hästarna är inne.. Hoppas hoppas det inte regnar imorgon när Tilde ska ha sitt efterlängtade kalas! Gubben kommer hem imorgon bitti också och då har han med sig den bästa presenten ;)
Jag tycker om att få presenter men det är lika roligt att ge =)

Tack Elin och Sebastian för ikväll, det var kanon!

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar