tisdag 6 juli 2010

Värsta dagarna!

Ja hittills i alla fall! Ont och svullen i halsen och jag vet inte om det har satt igång ett skov, eller vad man ska kalla det. Så här jäkla ont har jag inte haft på länge..jag trodde jag haft ont med det var ju ingenting mot för detta! På torsdag ska jag iaf iväg och göra Magnetrötngen..igen, och efter det blir det väl åb till reuma..

Hästarna lever och frodas, tycker Jitte börjar se väldigt fin ut, inge vidare muskler såklart men lite mindre fet ;) Leo behöver ju bara se gräs så sväller han upp som en ballong! Så fort hovis varit här o slagit på skorna är det slut på lunket efter grusvägarna/skogen. Han är ju sååå öm i fossingarna. Träna på bana går ju bra för där är det ju mjukt, men man kan ju inte sitta där o harva runt varje dag.

Barnen är och badar så det är dags att försöka få något gjort innan dom kommer hem! Ha en bra dag sötisar!

1 kommentar:

  1. nä vet ju att ja inte ska bry mig, men lite gör man ju.. men alla är ju nybörjare någon gång så. Men ska inte lägga så mkt mer energi på´t =)

    SvaraRadera