fredag 17 september 2010

Fyndat på vinden.

Igår fick plocka grejer i ett av mammas två hus. Uppe på vinden hittade jag en stor gammal kista, gamla fina örngott och handukar,dukar, bestick, ett stort fint fat och mycket mer. Jag hade tänkt att den stora kistan i sovrummet men den fick inte plats, så nu får den tjänstgöra som tvbänk. Ska fota bara jag får lite lugn och ro i "dårhuset", bara att skriva detta inlägg har tagit alldeles för lång tid.

Zlatan var med och släppte ut hästarna imorse, gick väl sådär ;) Men vi vänjer väl oss båda två, lite krångligt att leda häst och ha en valp som gör 180 i kopplet. Han har blivit kaxig och springer gärna ner till hagen och försöker leka med dom, inte så uppskattat av varken mig eller hästarna. Leo verkar inte bry sig så mycket, men Jitte är ju inte speciellt förtjust i hundar så hon stampar i marken men det tar Zlatan mer som en lek :( Slutar väl med att han blir sparkad på riktigt...usch. Måste träna att han inte får gå in dit.

Vad mer då..hm.. Kommer inte på något mer just nu, dags att rasta lille terroristen.

Ha en bra dag alla!!

Hur nära ska jag vara sa duuu?


13 veckor idag!

1 kommentar:

  1. Nu blev jag ju nyfiken, mer bilder!! ;)

    Sötkorven *gosapå*

    SvaraRadera