måndag 14 februari 2011

En blogg är ingen blogg...

om ingen skriver i den.. Tja det är ungefär så jag tänker... Ett tag var det mycket inredning i bloggen, sen hästar..och lite blandat. Nu har jag ju Jocke, som jag ser som en liten utmaning. Han har ju sina små egenheter, några som man kan ignorera men även stora som inte är önskvärt i hanteringen. Så, ska man bara skriva om häst..eller? Vi ska ju börja renovera och greja snart och det kan ju vara kul att följa kanske? Äh va tusan, det får bli som det blir!

I söndags red jag och S ut på hästarna, Jocke skötte sig utmärkt i ridningen iaf ;) Har en idé hur jag kan jobba bort hans otålighet i stallet..får se om det funkar ;)

Jocke blev lite svettig efter ridturen (red inte alls långt eller hårt eftersom han inte är i form), och när han kom ut rullade han sig i nysnön och såg sen ut som värsta snöhästen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar