tisdag 19 januari 2010

Tja va ska man säga..

jag måste vara världens sämsta bloggare ;) Jag skaaa försöka bättra mig!

Idag blev det en skritt tur på fjant Leo och lite trick med Jitte =) Hon fixar nästan yoga, buga och nån sorts spansk skritt (frambenen har vi hunnit till). Hon verkar tycka det är kul, hon är ju en häst som måste "väckas" upp lite. Går gärna och bara "är".. Så vi tränar nåt trick med massor beröm och sen får hon springa av sig (jag med..pust).

Leo måste dock lära sig att ta det lite lugnt, han är lite rörig och är gärna Överallt om man säger så :) Igångsättning efter vintervila är startad.

Ska strax hämta barnen och ikväll ska jag, E och K på bio, sista filmen "Luftslottet som sprängdes". Jag och K har ju sett dom andra 2 på bio så det har blivit lite av en tradition =) Och extra kul att gravida uttråkade E kunde följa med =)

Ooops got to go! Få se när det kommer ett inlägg nästa gång då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar