fredag 29 januari 2010

Trööööögt!

är det nu =( Var och lämnade nya blodprover idag, ska utredas vidare för ev SLE, googla om ni vill veta mer ingående vad det är. Kort förklarat är det när imunförsvaret angriper den egna kroppen, en inflammationsjukdom som kan sätta sig på nästa alla organ, leder osv. Det är nästan så jag önskar att jag har det så jag äntligen får veta VARFÖR man mår som man mår...

Annars är det bra! Trött på vintern bara, vi fick ju en rejäl duns med mer snö och nu ska det tydligen bli kallare igen *sucka*. Vill ha vår och sommar nu! Vill kunna rida och träna utan att frysa ihjäl, kunna traska ner på stranden med pållarna om kvällen, bada sola (fast solen gör mig sjuk), äta frukost ute, grilla, kunna sitta ute läääänge på kvällarna o dricka vin ;) Gå på Torön!! *love*

E kom hit med gigantiska bokstäver som nu sitter på väggen och bildar ordet "LOVE", så fränt! Vi gillar ju lite..udda saker =) Jag kommer nog aldrig bli klar med inredningen här hemma! Men det är kul att greja o dona.. Vet inte riktigt vad jag har för stil, gillar det mesta faktiskt, men gamla grejer..ja det är något speciellt med dom. E och jag tog en tur till Bollnäs i onsdags, loppis runda. Hittade en matta som nu ligger i v-rummet...tyvärr stinker det rök om den så jag ska göra ett försök med ättika o se om det går bort.

Nu ska jag ta barnen o åka och handla lite. Fredagsmys ikväll ju! Imorn kommer gubben hem *wwiiie*

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar