fredag 26 februari 2010

*Gäsp*

Har kommit hem från 40 års kalas, nattat barn och hästar... katten som har varit själv några timmar verkar ta ut som frustration på allt som rör sig..dvs mig! Jag vet att han ligger här och lurar nånstans och väntar på att jag ska resa mig..och jag har ju lyssnat på kattens dagbok så jag vet ju vad han är ute efter.. Äntligen förstår jag varför han springer framför benen på en hela tiden.. Hur många gånger har jag inte sagt " meeen jag kommer bryta benen av mig..!!" Nu vet jag, det är ju exakt det han är ute efter.. och kan han lyckas pricka in det när jag är nära trappan kanske han tar det ett snäpp längre! Men å andra sidan, han är ju ute katt också, och han släpps ut och kommer alltid tillbaks, så då är han ju i så fall lika efterbliven som hunden... Efterbliven or not så är han i alla fall älskad, knas katt!! :)

God natt sov sött!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar