tisdag 16 februari 2010

Krulliga tankar!!

Vaknade upp imorse efter jag snoozat två gånger...med värsta lockiga krull håret! Duschade håret innan jag la mig igår (eller inatt kanske jag skulle säga) och då har det en tendens till att bli lockigt..ska se om jag får till en bild kan jag visa. ÅÅåh tänker tillbaks på ungdomens dagar då jag hade långt, lockigt blont hår..men efter två graviditeter ville inte håret mer och förvandlades till en stor risbuske trots många timmars kurer med inpackningar och whatever.. Viggo var så trevlig igår också och la märke till min irriterande "funderar-rynka" i pannan..suck.. Botox tack!!! Jag är inte ytlig och utseende fixerad..bara lite ;) Men va tusan, alla vill väl se bra ut..eller? Det är inte så kul att se när man förändras..en rynka där ett grått hår där..för jag är ju 30 år men i sinnet är jag 20! Och vid 20 har man inte rynkor, gäddhäng eller behöver ge ifrån sig ett litet ansträngt stön varje gång man ska ur soffan osv!!

Så alltså, sinnet är 20, på papper är jag 30 och i kroppen känner jag mig som 75 ibland.. Den där jäkla värken, så trött på den..trött på att vara trött! Jäkla snyggt att gå omkring som Golum in pain.. :/

Nu ska jag skumma igenom nya "Elle Interiör", sen blir det hästar!! Återkommer!
Kram!

2 kommentarer:

  1. Määäh! sluta klaga snygging! Du är ju en riktig MILF! Puss!:)

    SvaraRadera
  2. Tack!! eller ;) PUSS!

    SvaraRadera