måndag 15 februari 2010

Några rader...

innan det är dags att gå ut.. Som vanligt är jag ju sämst på att blogga, förlåååt! Inte för att jag tror nån lider av det..jag vet iofs att jag har åtminstone EN läsare ;) Jag kanske borde försöka skaffa mig ett intressantare liv hahaha :) Så kul kan det ju inte vara att läsa vad jag pysslar med för tillfället.

Igår fyllde våran fd hund Rossi 7 år! Kan inte fatta att han blivit så "gammal".. Gud vad jag saknar han ibland :( Men jag VET ju att han har det bra med lillmatte Fanny med familj, och jag är glad att vi fortfarande har kontakt :) Tack för att ni tar så bra hand om bästa Rossi!! Kram!

Funderar mycket över livet...vad man kan ha gjort annorlunda..vad man ska göra... Behöver lite action i livet känner jag!! Tycker för övrigt att Andreas Carlssons line är väldigt bra "Live to win"! Så...får väl försöka med det då =)

Tataaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar