onsdag 17 mars 2010

Foderstats räkning!

Det kan vara ett jäkla krångel!! Usch! Men har i alla fall kommit fram till att jag nog inte behöver ge något kraftfoder till någon av hästarna, lite selen ska till bara. Försökte räkna ut vikten på båda så här:

 Ja så ska man ju först mäta då, och det är ju bra om man har tex penna och papper i närheten.. Jag skulle skriva in måtten på min mobil..vilket resulterade i att jag glömde bort måtten på en 100 dels sekund ungefär..så fick jag mäta om.. Dåligt minne I know! Det blev iaf inte rätt, för Leos vikt hamnade på över 700 kg..och nog för att han är lite tjockis så..men inte fan väger han så mycket ;)

Usch, jäklar va trött jag är nu... Ska kila ut o natta hästarna och sen ska jag natta mig själv. Hoppas på en solig dag igen imorgon..men prognosen säger emot :/

God natt sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar