lördag 27 mars 2010

..vad är en bal på slottet...

Igår var jag alltså ner till Gävle sjukhus på avdelningen för klinisk neurofysiologi. Där kollar man med hjälp av ström om det ev finns några störningar eller skador i nerverna. Dom kollade nerverna i mina armar, händer, fingrar och ryggmärg. Jag kan ju säga att det var en lite otrevlig upplevelse, speciellt när hon (läkaren) berättade att det har hänt att folk har svimmat!! Jag bet dock ihop och överlevde en timmes tortyr. Så nu ä det bara att vänta på svaren då..


INTE jag på bilden ;)

Innan jag åkte till Gävle var jag ner på HC och tog blodprover..igen. 7 rör blev det denna gång.

På kvällen var det ju den efterlängtade tömkörnings clinicen, men jag fick till slut inse att jag inte skulle hinna dit i tid, och jag var för övrigt helt slut så jag orkade faktiskt inte sätta mig i bilen igen. Synd, men det blir väl fler gånger hoppas jag.

Nu är boende i Umeå klart och jag blir sååå nervös bara jag tänker på det!

Mätte Leo med ett sånt där viktband från Hööks, men jag måste nog mäta en gång till för enl det väger han mer än vad bandet kan mäta ...och bandet går upp till ca 650 eller nåt sånt...shit!

Usch nu haglar det här! Var tog den lovade vår solen vägen???!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar