fredag 23 april 2010

Nygaddad! =)

Usch vilken vecka! Magsjuka barn som fortfarande inte är bra =( Konstigt att inte en annan fått det än..kan det vara vitpepparkornen och mitt missbruk av coca cola som håller bacillen borta kanske. Who knows, jag är glad så länge jag klarar mig. Fick en ny medicin att testa också men märker ingen större skillnad av den tyvärr.. Värken i händerna blir bara värre och värre, men även jag har hyffsade dagar så än så länge går det bra. Igår satt det även i foten, så fult när det kommer så där plötsligt och man börjar hasa sig fram, och så släpper det efter en stund.. Aja, ser ut att bli fint väder i dag, alltid något! =)

Leo har tippat ur allt vatten grrr =/


Våra stackarns barn =(


Måste bara visa, skulle fota Jansson o Tilde för dom såg så söta
ut bredvid varandra, men precis när jag knäppte vaknade katten till.
Kolla ansiktet! Hahaha


Igårkväll vara jag till Carro och fick en ny tatuering =) Min 4:e! Det gick bra fast hon inte hållt på så länge. Gjorde inte spec ont heller. Tatueringen föreställer siffran 11 i romerska siffror, alltså XI.
Gubben tyckte dock det ser ut som det står xl "extra large"... Gör det verkligen det? Inte för att jag bryr mig men ändå... Har lite svart färg i håret, bortse från det, och så är den ju lite svullen än. Tar ju ca 3 veckor att läka så..



Nu längtar jag tills barnen blir friska så man får höra dom skratta, prata (dom pratar ju nu också iofs men såå ynkligt) springa, leka och vara glada!!


Cykla med paraply, inte det lättaste =)

Ha en trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. "extra large" hahaha d skulle jag ha skrivet på mig ;)
    Tyvärr är jag skitdålig på romerska siffror så att d står 11 skulle jag inte fattat om du inte berättat ;) För mig är d typ ett abstrakt konstverk....jävligt snyggt! :)

    Tycker jansson ser läskig ut!!

    Ge kidsen lite krypa på sig pussar från mig! :)

    Och en världstor puss till dig min bästaste vän oxå såklart! :)

    SvaraRadera