söndag 16 maj 2010

En sån underbar dag!


Igår var det kanon väder hela dagen! Riktig sommar värme, då väcktes hoppet att det faktiskt blir sommar detta år också. Det blev premiär middag ute på altanen och det gick att sitta ute länge på kvällen utan att frysa ihjäl, härligt!!!!

Jag vaknade inatt vid halv 2 och hade så jääääävla ont i magen så jag trodde jag skulle dö! Eller, tja inte dö kanske men jag hade riktigt ONT! Kallsvettades och skaka, gick dubbelvikt in på toa, stod vid handfatet och blaskade ansiktet med kall vatten. Jag tänkte att nu har jag åkt på magsjuka. Till slut hamnade jag på badrumsgolvet och där låg jag i fosterställning och kved :( Efter ett tag kravlade jag tillbaks till sovrummet hämtade mitt täcke och la mig i soffan...och där vaknade jag imorse utan ett spår av det onda...hm undra vad det var..

Jag har rensat lite på Tildes rum, men kom fram till att det är bäst att göra sånt när ägarinnan till rummet inte är hemma.. Svårt att slänga saker ;) Jag har fått ihop en hel sopsäck och skulle kunna slänga ännu mer..






Tilde fick ju en tv med inbyggd DVD när hon fyllde år =)


Very nice =)



En tavla jag kladdad.. synd bara att ramen är helt böjd..
Och synd att man aldrig blir nöjd med något...vad betyder det..dåligt självförtroende eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar