torsdag 27 maj 2010

Loppisrunda och spöken?

Japp, det blev ju en loppisrunda med E idag =) Första stopp var Röda Korset där jag hittade en klocka, spegel och ett spel till barnen och en lmapa till Viggos rum (tack E för spegel fyndet). Efter det var vi båda hungriga så vi gick på en restaurang med jätte god mat..minns dock inte namnet på den, men gött var det! =)

Sen åkte vi till Erikshjälpen och även där hittade vi lite grejer bla, ett halsband och en lampa.. Vet inte vad det är men jag lyckas alltid komma hem med en eller flera lampor! Fast jag har för det mesta ingen aning vart jag ska ha dom så jag flyttar runt dom ett tag tills jag bestämt om jag ska ha den eller inte.. Ligger några stycken undanstuvade ;) Vi hann med ett stopp på Rusta också för lite färg.

Sen blev det liite bråttom men vi speedade in en snabbis på loppisen i Vallsta.. jag hittade dock inget där, jag var nog för stressad för det tror jag. E är suverän på att hitta grejer!! Och som tur är har vi för det mesta samma smak så det är ju bra =) Kommer lite bilder imorn =)

Ja, sen var det bara att åka och hämta barnen och efter maten blev det ett besök hos hästarna. Kopplade på strömmen och lite gos =) Imorn kommer hovis!

Har i skrivandes stund precis avslutat kvällens målning, har påbörjat lister och tänkte måla en vägg men jag orkar inte...börjar bli ganska sent nu också så nu blir det en dusch och sova.

Fan, så äckligt..sitter i soffan och skriver och jag får gång på gång slänga ett öga mot hallen för i ögonvrån ser det precis ut som att nån rör sig...creepy...

Säkert bara inbillning..trött... men det är ju inte första gången...

Sov sött, don´t let the bedbugs bite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar