onsdag 26 maj 2010

Regning morgon..

Vaknade upp till spöregn.. Så trist, var är sommaren?! Solen och värmen är som borblåst...
Igår fick hästarna komma upp i ena beteshagen, hoppas dom haft en bra natt där.. Kan ju säga att dom var verkligen glada! Om jag var häst skulle jag älskat den hagen..önskar alla hästar kunde få ha det så, varierande terräng med up´s and downs, träd, buskar och så gräs då förstås =) Det blir alltid lite tomt här hemma i början..inte behöva mocka osv, men nu kan jag iaf få mina efterlängtade sovmornar på helgerna =) Som jag nämt tidigare får ingen av hästarna helt semester, utan ska hållas igång hela sommaren.

Oj! Dags att göra iordning barnen, klockan bara rusar iväg! Sen blir det loppis runda med E och sen plugga!

Ha en bra dag i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar