måndag 31 maj 2010

Men nu jä.......!!!!

Tyvärr har min kära kamera bestämt sig för att jag inte ska få lägga över några bilder till datorn =( Hade ju tänkt ta bilder på lite grejer som ska säljas också.. jag blir så förbannad när grejer inte funkar som dom ska!! Gahhhh!

Va till tandis med Viggo nu på fm och det gick faktiskt bra denna gång =) Sist han var där vägrade han öppna munnen ("varför ska jag göra det liksom"), men han har tränat här hemma så när vi kom dit gapade han som en krokodil, och vi åkte hem glada med en ny tandborste, en glittrig groda och en liten bok. Tilde blev inte så glad, hon ville ju också ha saker, så nu längtar hon tills det är hennes tur =) Tuuuuur att dom inte märker av min hemska rädsla för tandläkarn ;)

Nu har det kommit en ny liten varelse hos Malin, ett islandsföl =) Måste åka dit och kika nån dag, släpa med mig gravida E så får hon påminnas om att det faktiskt kommer något gott av att gå omkring och vanka ;) Just for the record, hon får ju en människo bebis såklart =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar