måndag 31 maj 2010

Vem är Kissie?!

Ok jag erkänner.. det har hänt att jag har varit in på denna underliga människas blogg och kollat.. Hittade inget intressant (kan det bero på att jag är gammal??!!), men jag förstår, är man "13årochundrarvartharduköptdetdärsnöggalöshåretochguuudvilkasnyggakläderärdomköptapåGinaTricot?" brudar så visst, I get it!

Stackarns Alexandra (som tjejen ursprungligen heter) som har ett alter ego som Kissie..för hon verkar ju ta över mer och mer.. Vem är det som opererade boobisarna? Alexandra? Kissie? Jag tror det var Kissie.. Vem förstorar läpparna? Alex? Kissie? Jag tor det var Kissie.. Vem åkte utomlands? Axel? Pissie? Oj förlåt..ah jag tror det var Kissie... Trist läge för Alexandra som inte för göra nåt kul..

Kommer och tänka på den där filmen med Jim Carrey, "Mina jag och Irene".. Han är ju lite schizofren och hans plågoande "Hank" springer iväg och får stryk och opererar hakan..
Tänk om det är så för henne också... Alexandra vaknar upp på morgonen och har fått en vad hon tror allergisk reaktion på läppglanset..men upptäker några timmar senare att det är resultatet av en läppförstoring! Samma sak med tuttarna!! Damn that Kissie! Jobbigt jobbigt jobbigt... Som tur är finns det ju hjälp att få, psykolog och lite piller så ska nog Kissekatten vara som bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar