måndag 31 maj 2010

Strålande solsken!



Vilket härligt väder att vakna upp till! Har serverat frukost till barnen och ska leta fram kläder åt dom snart. Sen blir det dagmamma och jag ska gräva ner näsan i böckerna. Känner mig lite stressad, det är så mycket som ska in i skallen och inlämningsuppgifter ska in, i augusti är det dags för Umeå igen.

Har inte hört något från röntgen än, men jag ska bli kallad runt den 20:e juni...den 21:a börjar jag och jobba igen.. Det hade ju varit skönt att få diagnos och medicin innan jobb men antar att det inte blir så.

Har lite grejs på blocket som ska bort. Onödigt att ha grejer som man inte använder...och även om det är storlek full på det mesta så kan inte Leo ha dem.. Fetknopp ;)


Kapson, sadel, chambon, thiedemantygel, martingal

Va på härliga Torön igårkväll med E och barnen. Åt glass och barnen kastade sten i älven. Älskar det där stället. Tyvärr var det ju ingen idé att ta med sig kameran eftersom jag fortfarande inte kan lägga över bilderna =(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar