måndag 17 maj 2010

Varmt!


Åååh det är så varmt och skönt idag! Jag är nog född i helt fel land, för jag står inte ut med vinter och kyla, men just nu är jag helt rätt! Solen skiner (och det är fortfarande varmt fast den går i moln ibland) och det grönskar för full! Härligt!! =)

Har läst veterinär basmedicin nu på fm, MKT att ta in, men kul! =) Sen drog jag på mig ridkläderna och knatade ut, men Leo låg och snarkade så skönt i hagen och jag hade inte hjärta att släpa upp honom så jag passade på och dona i stallet. Få undan lite skräp, vintertäckerna ska gömmas och glömmas för ett tag nu =)

Jag funderar på ett eksemtäcke (jag har stavat "eksem" exem flera gånger..dumt!) till Jitte... Hon hade ju det lite jobbigt förra sommaren, med allt kliande...men jag vet inte riktigt hur det funkar med sådana täcken och träd... Dom har ju många träd i sommarhagarna..och kliar hon sig mot dom kanske hon fastnar i dem..hm..


Hööks


VILL HA!!!


Dressyr sadel fr Morris & Noland

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar