torsdag 17 juni 2010

No pictures! men ett varmt hjärta ♥

Något har hänt med min älskade kamera =( Den tar bara crappy bilder som inte är värda att försöka förbättra på datorn ens.. Så typiskt! Tänkte ju visa bilder på tallrikshyllan och lite av köket. Nu behöver jag verkligen en ny!! Gärna två ;)

Det har varit hyffsat väder idag, faktiskt varmt och sol större delen av dagen. Nu är det bara att invänta allt regn som sägs vara på väg. Jag och Leo var ut på en härlig men jobbig ridtur ;) Hittade en stig i skogen som vi red uppför..just det, upp upp upp! Det var bara uppför! Men det är bra träning för pånken. Jag satt av när vi vände neråt igen, annars hade vi nog slagit ihjäl oss. Stannade till vid en sjö..eller tjärn är det nog tror jag. Jag tycker det är viktigt att hitta på saker med sina hästar, inte bara träna på banan utan också en massa miljöträning. Perfekt för Leo som är lite harig ;) Man bygger upp ett band, och lär sig lita på varandra. Det är snart ett år sen Leo kom hit, och jag har ju haft väldigt svårt att ta till mig någon annan häst sen älskade Silverstone fick lämna oss. Men jag tror Leo är på väg även han, in i mitt hjärta ♥ 

God natt & Sov gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar