onsdag 16 juni 2010

Lugn på stranden..

Det blev en tur till stranden ikväll för mig och Leo. Jag satt av och fick visa att det inte alls var så hemskt att doppa "tassarna" i vattnet. Det var ju till o med ganska kul tyckte han, fegisen ;) Ok, han blev ju ingen flodhäst direkt..(även om han ibland ser ut som en ;) ) men vattnet nådde upp till knäna iaf ;) Och plaska med mulen var ju en hit! Vad som inte var en hit var alla mygg!! Fy va mycket mygg det är i år, överallt :(

Annars var det så lugnt och fint där, vi stod länge och bara tittade på naturen och vattnet. Man blir så hemmablind att man inte uppskattar hur fint vi egentligen bor. Helt underbart!! =)

Jag känner mig fortfarande bra i armar och ryggslut, så kortisonet var ju great! Sen är ju allt annat skit, värk trötthet och feber, men man måste ju försöka tänka positivt...men det är förbannat svårt ibland.

Hittade en fin tallrikshylla idag, så nu ska jag bara hitta några fina tallrikar och lite annat grejs att ha på den. Bild kommer =)

Ha en trevlig kväll och hoppas den riktiga sommar värmen kommer snart...väldigt snart =)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar